Estónsky Taxify, teraz už Bolt, je start-upový jednorožec. Po piatich rokoch existencie sa rozšíril do viac ako 30 krajín sveta, vrátane Slovenska. A po poslednom investičnom kole, v ktorom naraisoval ďalších 175 miliónov dolárov, sa hodnota firmy odhaduje na jednu miliardu dolárov.
To ešte stále nie je dôvod na zmenu názvu. Firma sa rozhodla premenovať na Bolt, čo voľne preložené znamená šípka alebo záblesk, preto, že to má evokovať ľahký a rýchly pohyb. Zároveň tým chce naznačiť, že budúcnosť dopravy vidí ako čisto elektrickú.
Zdroj: Bolt
Rebranding tiež odzrkadľuje zmenu filozofie. Bolt bol názov projektu zdieľaných elektrických kolobežiek, ktoré využívali aplikáciu Taxify. Hoci objednávanie osobných áut je stále hlavná oblasť podnikania firmy, svoju budúcnosť vidí aj v
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?