Najväčší slovenský operátor, Slovak Telekom (ST), chystá ďalší rebranding. Tentokrát mieni skoncovať s obchodnými značkami T-Com a T-Mobile. Na prezentovanie svojich produktov a služieb bude využívať jednotné označenie "Telekom". Firma o tom informovala v tlačovej správe.
T-Com a T-Mobile doteraz operátor používal pre služby fixnej, respektíve mobilnej siete. Hoci ide len o produktové značky, ľudia ich často vnímali ako označenie firmy. T-Mobile bol samostatnou právnou entitou do júla minulého roka, kedy právne sfúzoval z materským Slovak Telekomom. Názov spoločnosti sa naďalej nemení.
Operátor vysvetľuje, že nahradením pôvodných značiek novou završuje proces integrácie. Zmena je podľa neho v súlade s medzinárodnou stratégiou skupiny Deutsche Telekom v oblasti korporátnej identity. Obdobným rebrandingom už koncern prešiel v Nemecku či Maďarsku.
Výkonný riaditeľ marketingu ST Dušan Švalek uvádza, že rebranding je dôležitým krokom k naplneniu ambície firmy stať sa najobľúbenejším operátorom na slovenskom trhu.
Vizuál loga sa nemení. Magentové Téčko obklopené štvorčekmi ostáva
V rámci rebrandingu operátor zjednotí zákaznícke linky. Klienti tak budú riešiť všetky požiadavky - na pevné i mobilné služby - cez jedno telefónne číslo.
Novinkou má byť spoločný internetový portál (www.telekom.sk), ktorý nahradí doterajšie weby www.t-com.sk a www.t-mobile.sk. Na novom portáli sa skoncentrujú nástroje na online aktiváciu a administráciu služieb. Zmení sa aj e-shop.
Spoločnú predajnú sieť pre služby pevnej a mobilnej siete má ST v praxi už vyše tri roky. V súvislosti so zmenou značky preto dôjde len k premenovaniu predajných miest z T-Centrum na Telekom Centrum.
Presný termín uvedenia novej značky a začiatok platnosti zmien zatiaľ ST nezverejnil.
Foto na titulke a v článku - TREND/Miro Nôta