Na vypredané podujatie, ktoré bolo v Zrkadlovej sále Primaciálneho paláca, prišli zhruba dve stovky ľudí. Vrcholom večera bol verejný pitch (verejná prezentácia, pozn. red.) zúčastnených startupov pred štvorčlennou porotou. V nej boli Mary MacPherson zo Slovensko-americkej nadácie, Michal Nešpor z Crowdberry, Boris Zelený z Green Foundation a Riivo Anton z United Angels VC.
Presne štyri minúty mal každý zo startupov na to, aby dokázal pred porotou, že práve on si zaslúži vyhrať. Na prezentácii každého z nich bolo vidieť, že niekoľko mesiacov v akcelerátore prinieslo svoj pozitívny efekt. Po vyčerpaní štyroch minút prišla na rad séria otázok od poroty, pri ktorých museli zakladatelia inovatívnych firiem doplniť obraz o startupe. Každá z deviatich spoločností ukázala, ako by ich startup vedel priniesť inováciu do ich oblasti pôsobenia.
Víťazom tretieho ročníka Upliftu je startup Nitroterra, ktorý získal možnosť vstúpiť do rokovania o investíciu v minimálnej výške 200-tisíc eur od investičnej spoločnosti Crowdberry. Možnosť vstúpiť do rokovacieho procesu s Crowdberry získal aj startup Airtester. Publikom presvedčil startup Buyora, ktorý získal cenu People's Choice.
O víťaznom startupe si môžete prečítať na tomto odkaze.
„S každým ďalším ročníkom Upliftu stúpa kvalita prihlásených startupov aj účastníkov programu. Sme radi, že akcelerátor Uplift má silný medzinárodný rozmer, keď program každý ročník absolvovali okrem slovenských aj zahraničné firmy,“ povedal pre TREND Peter Kolesár, partner v Civitta. Tento rok sa zúčastnili podujatia startupy z Česka a Holandska a na finálnom Demo Day boli investori z celej strednej Európy a Pobaltia.
Hlavnou témou Upliftu sú
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?