Z Prešovského kraja je podľa vyjadrení Štvorky 16 percent a z Košického 15 percent klientov. Najviac SIM kariet sa však predalo na hlavnej pošte v Bratislave, potom na martinskej pošte na ulici Andreja Kmeťa a na veľkej pošte v Prešove. V prvej päťke sú ešte pošty v Michalovciach a Humennom.

Manažéri Štvorky sú z počiatočného predaja, pochopiteľne, nadšení. Záujem ľudí pripisujú najmä nízkym cenám služieb. A tiež mobilov. Konkrétne modelu Samsung E1200 2G, ktorý - hoci nejde o smartfón - podľa 4ky oslovuje „nielen seniorov“.

Operátor zverejnil aj informáciu o rezerváciách telefónneho čísla. Túto možnosť (stojí 44 eur) podľa neho využilo takmer štyritisíc klientov. Výťažok z rezervácie čísiel chce 4ka venovať na charitatívne účely.

Prvé čísla naozaj naznačujú vcelku solídny štart predaja nového operátora. Zatiaľ je, samozrejme, predčasné hodnotiť celkový vstup 4ky na trh. Viac ukáže posledný kvartál roka. Vianoce sú tradične najsilnejšou sezónou mobilných operátorov.

Na porovnanie, donedávna služobne najmladšiemu operátorovi, O2, za prvých deväť mesiacov roka v zákazníckej báze pribudlo v čistom 89-tisíc SIM kariet. Celkovo mal koncom septembra 1,773 milióna klientov, z toho takmer 53 percent na faktúrované služby. (Štvorka zatiaľ paušály nepredáva, v ponuke má len predplatené karty.)