Sociálna sieť pre audio-chat Clubhouse, ktorá získala popularitu v čase koronavírusovej pandémie, už nebude len pre pozvaných. Firma to uviedla na svojom blogu. Až doteraz prístup do aplikácie získal len ten, koho pozval existujúce člen, alebo sa musel zapísať do poradovníka čakajúcich. Spoločnosť v stredu vysvetlila, že jej plánom bolo odzačiatku sprístupniť aplikáciu všetkým, ale viac ako rok musela obmedzovať počet užívateľov.
Clubhouse umožňuje počúvať naživo rozhovory a aktívne sa zúčastňovať diskusií. Počas pandémie boli služby tejto sociálnej siete veľmi žiadané, ale podľa odhadov trhových expertov záujem medzitým opadol.
Slovenská verzia Clubhouse trpí na nezáujem influencerov
Sama spoločnosť však tvrdí, že od mája, kedy spustila verziu pre operačný systém Android, jej pribudlo desať miliónov užívateľov. Predtým bola aplikácia k dispozicii len pre majiteľov telefónov od firmy Apple.
Clubhouse čelí konkurencii iných prevádzkovateľov sociálnych sietí, ako je Facebook a Twitter, ktorí v uplynulých mesiacoch spustili podobné služby. Audio-chat ponovom ponúka aj streamovacia služba Spotify.
Clubhouse dúfa, že sa vedľa rivalov presadí. Firma uviedla, že jej tím sa od januára rozrástol z ôsmich na 58 ľudí. Minulý týždeň začala ponúkať funkciu priamych správ.