Značka OPPO, ktorá vo svete v súčasnej dobe trhá rekordy a obsadzuje predné priečky najpredávanejšej značky na trhu mobilných telefónov, na slovenský trh vstúpila so smartfónmi z radu OPPO Reno5 a s bezdrôtovými slúchadlami.
Spoločnosť OPPO bola založená v roku 2004 a rýchlo si získala silnú pozíciu na trhu. Dnes značka pôsobí na viac ako 40 trhoch na celom svete. Jej celosvetové dodávky inteligentných telefónov sa medziročne zvýšili o 60 percent na 37,6 milióna dolárov a to aj napriek problémom spôsobeným pandémiou koronavírusu.
„Rozšírenie našich aktivít na český a slovenský trh je dôležitou súčasťou našej dlhodobej stratégie pre európsky trh a umožní našim inováciám priniesť pútavé a intuitívne zážitky viacerým ľuďom,“ povedal ku vstupu značky na náš trh Johnny Zhang, regionálny prezident spoločnosti OPPO.
Top udalosti v technológiách: Rekordný rast kyberútokov a Samsung s „telkou“ za 150-tisíc eur
Globálne zdroje s lokálnym zameraním
Aby mohla značka OPPO na vysoko konkurenčnom trhu mobilných telefónov uspieť, investuje miliardy dolárov do výskumu a vývoja a spolupracuje s poprednými svetovými dizajnérmi. Len v roku 2019 investovala spoločnosť OPPO do výskumu 1,42 miliardy dolárov a v nasledujúcich troch rokoch investuje ďalšie 7,2 miliardy dolárov. OPPO prevádzkuje šesť výskumných inštitútov a štyri výskumné centrá, v ktorých pracuje cez 10-tisíc vedcov a výskumníkov – to je 25 percent všetkých zamestnancov spoločnosti.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?