Po rokoch riadenia tímov a reprezentovania firmy navonok je jeho cieľom vrátiť sa späť k produktu, hľadať inováciu a fokusovať sa na nové produktové príležitosti. „Po toľkých rokoch sa cítim z role CEO ,opotrebovanýʻ, vnímam, že mi dochádza dych a že nenachádzam motiváciu riadiť existujúci proces. Potrebujem preskúmať nové príležitosti, mať možnosť vyhrnúť si rukávy a tvoriť,“ tvrdí Šimon Šicko.
Pixel Federation sa darí
Ako sám hovorí, naďalej sa cíti byť hladný po realizácii herných riešení. Chce nastaviť na to, čo sa firme už k dnešnému dňu úspešne darí replikovať. Darí sa jej najmä vďaka overenému biznis modelu, dátam a silnému marketingu.
Kde vníma potrebu ráznejšie inovovať, sú práve prvotné fázy tvorby projektu – prieskum trhu, analýza spotrebiteľského správania či user experience. Š. Šicko tiež ostáva aktívne pôsobiť ako líder grafického tímu. Vyštudovaný architekt má k témam ako estetika a grafický výraz veľmi blízko a vníma dôležitosť posúvať hry od Pixel Federation aj tomto smere.
Aktuálne sa v štúdiu podieľa na realizácii novej hry typu „budovateľský tycoon," ktorá by sa čoskoro mala objaviť na trhu.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?