Indickí policajti mali zaheslovanú aj databázu sťažností. Tamojšia protikorupčná agentúra Central Vigilance Commission (CVC) zhromažďuje rôzne podnety z celej krajiny týkajúce sa aj sťažností na policajné zložky.

Agentúra ich musí riešiť, prípadne posunúť na relevantné miesta. Tieto sťažnosti sa dajú podávať aj online. Práve časť tejto databázy, konkrétne 667 podnetov smerujúcich na policajné zložky v Dillí, bola dlhé roky akási neaktívna.

Až keď sa na to agentúra CVC predstaviteľov polície v Dillí prednedávnom spýtala, zistilo sa, že policajti jednoducho zabudli heslo do databázy. A tak to nikto z nich osem rokov radšej ani neriešil. Pri sťažnostiach týkajúcich sa korupcie niet divu, že horlivosť pri obnovení hesla akosi chýbala.

Dvaja dôstojníci už podľa BBC. „dostali školenie“ a začalo sa s postupným riešením viac ako šesť stoviek sťažností.