Pod razantný nárast minuloročných tržieb Pixelu sa podpísalo najmä komerčné uvedenie mobilnej verzie jeho vlajkovej hry Diggy’s Adventure koncom roka 2016. „Naliali sme veľké množstvo peňazí do marketingu a v roku 2017 sme dosiahli 10,7 milióna registrácií používateľov,“ spomína cofounder a šéf Pixelu Šimon Šicko.
Tržby firmy potiahli najmä tri kľúčové trhy - USA, Nemecko a Veľká Británia -, kde stúpli trojnásobne. Úspech hry Diggy’s pripisuje Š. Šicko jej konceptu (puzzle adventure), ktorý považuje za unikátny: „Podarilo sa nám vyplniť dieru na trhu. Zároveň tento herný koncept veľmi dobre funguje na mobiloch.“
S Diggy’s ešte Pixel nepovedal posledné slovo. V súčasnosti sa pripravuje na jeho uvedenie na čínskom trhu. Medzičasom tiež firma spustila mobilnú verziu ďalšej svojej hry,
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?