Prvý pilotný ročník Butterfly Effectu mal celkovo 22 účastníkov. Išlo najmä o študentov vysokých škôl, ale zapojili sa aj špecialisti z korporátneho prostredia a freelanceri.
V rámci vzdelávacieho programu boli rozdelení do päť- a šesťčlenných tímov, zložených z programátorov, dizajnérov, marketérov a ľudí z obchodu. Počas piatich mesiacov prešli celým procesom tvorby mobilných aplikácií a hier - od nápadu až po uvedenie na trh.
Tímy absolvovali cyklus prednášok a workshopov so špecialistami a mentormi zo Sygicu, Pixelu a ďalších digitálnych firiem, stretli sa s úspešnými podnikateľmi a investormi. Výsledkom ich spoločného snaženia je štvorica originálnych aplikácií.
Melberry ukáže, kde zaparkovať
Melberry má pomôcť obyvateľom a návštevníkom miest rýchlejšie zaparkovať. Problém, ktorým musia vodiči za volantom čeliť (po zápchach je to druhá najväčšia výzva), rieši tak, že
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?