TREND kontaktovala skupina šoférov Taxify, ktorí v následnej debate (okrem iného) spomenuli, že nedávna aféra ich mrzí, ale že niečo podobné sa dlhodobo deje aj nim samotným.

Len s tým rozdielom, že zatiaľ čo zákazník sa po obdržaní takejto SMS môže (a má) obrátiť na manažérov taxislužby, ktorí vodiča napomenú, prípadne ho dokonca zablokujú, šofér to má komplikovanejšie.

Opačné garde. Pozrite si, ako zákazníci dávajú návrhy šoférom Taxify

Aj takéto správy chodia vodičom Taxify Zdroj: Archív

 

Rovnako ako zákazník si môže dané číslo v mobile zablokovať, respektíve sa zákazník dá zablokovať v aplikácii samotnej. Ale obrátiť sa na autority je trochu komplikovanejšie.

V nevýhode sú šoféri aj v tom, že v niektorých službách 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa