Množstvo zmluvných zákazníkov vzrástlo medziročne o pätinu. Naopak, počet klientov s predplatenou kartou, ktorí doteraz v portfóliu slovenského O2 dominovali, stúpol len o sedem percent. Celkovo sa počet aktívnych zákazníkov bublinkového operátora zvýšil o 14 percent.

Generálny riaditeľ Telefónicy Slovakia Ramiro Lafarga Brollo pripisuje väčšinový podiel zákazníkov faktúrovaných služieb snahe o vylepšovanie jej O2 Paušálu. Ako príklad uvádza, že jeho automatickou súčasťou sa stal - od polovice septembra - dátový balík (mobilný internet).

Najmenšiemu slovenskému operátorovi narástli aj tržby: za prvých deväť mesiacov medziročne o 9,4 percenta na 154,9 milióna eur. Firma tiež informovala o tom, že dosiahla kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý jej stúpol o štvrtinu - hoci jeho výšku v absolútnych číslach nešpecifikovala.

Telefónica Slovakia v číslach
(1.-3. kvartál 2013, ARPU 3. kvartál)
Ročná zmena (%)
Tržby (mil. €) 154,9 9,4
Počet klientov (tis.) 1 471 13,9
   z toho na paušál (tis.) 740 21,1
   z toho na predplatenku (tis.) 732 7,5
Priemerný výnos na zákazníka (ARPU)
   na paušál (€) 14,8 -6,9
   na predplatenku (€) 7,0 -12,5
Počet prenesených čísiel (tis.) 88 n
PRAMEŇ: údaje poskytnuté spoločnosťou