Množstvo zmluvných zákazníkov vzrástlo medziročne o pätinu. Naopak, počet klientov s predplatenou kartou, ktorí doteraz v portfóliu slovenského O2 dominovali, stúpol len o sedem percent. Celkovo sa počet aktívnych zákazníkov bublinkového operátora zvýšil o 14 percent.
Generálny riaditeľ Telefónicy Slovakia Ramiro Lafarga Brollo pripisuje väčšinový podiel zákazníkov faktúrovaných služieb snahe o vylepšovanie jej O2 Paušálu. Ako príklad uvádza, že jeho automatickou súčasťou sa stal - od polovice septembra - dátový balík (mobilný internet).
Najmenšiemu slovenskému operátorovi narástli aj tržby: za prvých deväť mesiacov medziročne o 9,4 percenta na 154,9 milióna eur. Firma tiež informovala o tom, že dosiahla kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý jej stúpol o štvrtinu - hoci jeho výšku v absolútnych číslach nešpecifikovala.
Telefónica Slovakia v číslach | ||
(1.-3. kvartál 2013, ARPU 3. kvartál) | ||
Ročná zmena (%) | ||
Tržby (mil. €) | 154,9 | 9,4 |
Počet klientov (tis.) | 1 471 | 13,9 |
z toho na paušál (tis.) | 740 | 21,1 |
z toho na predplatenku (tis.) | 732 | 7,5 |
Priemerný výnos na zákazníka (ARPU) | ||
na paušál (€) | 14,8 | -6,9 |
na predplatenku (€) | 7,0 | -12,5 |
Počet prenesených čísiel (tis.) | 88 | n |
PRAMEŇ: údaje poskytnuté spoločnosťou |