Po programoch Pre firmu z marca roku 2008 prichádza Telefónica O2 s ďalším pokusom o prienik do biznis segmentu trhu. S propozíciou O2 Moja Firma sa chce presadiť medzi malými a strednými podnikateľmi, ktorých doteraz pokrývala ponukou O2 Fér. Aktuálny podiel v biznis segmente, čo do počtu SIM kariet u zákazníkov s IČO, si tretí operátor na základe marketingového prieskumu vyrátal na 7,9 percenta (Orangeu prisúdil 59 percent, T-Mobilu 33,1 percenta).
Súčasťou nového produktu O2 je neobmedzené telefonovanie do všetkých sietí na Slovensku a v Česku za pevnú sumu (takzvaný flat). O2 Moja Firma však nie je postavená ako mesačný paušál. Neobmedzené telefonovanie znamená záväzok operátora neúčtovať zákazníkovi na konkrétnu SIM kartu ďalšie prevolané minúty, ak suma poplatkov za hovory v rámci Slovenska a do Česka v danom fakturačnom období dosiahne 55 eur (všetky ceny s DPH). O2 to nazýva cenový strop.
Niečo ako mesačný paušál sa v prípade O2 Moja Firma volá minimálny mesačný obrat. To je zasa záväzok klienta - minúť u operátora v danom fakturačnom období určitú sumu peňazí, najmenej 29,80 €. Zarátava sa do nej prevádzka na všetkých SIM kartách zákazníka, odoberané hlasové aj dátové služby. Ak útrata klienta v tom-ktorom mesiaci nedosiahne minimálny obrat, znížený o takzvanú toleračnú hranicu 20 percent, chýbajúci rozdiel mu operátor doúčtuje.
V rámci nového firemného produktu O2 rozlišuje tri tarifné úrovne za telefonovanie - podľa toho, koľko minút zákazník počas fakturačného obdobia prevolá. Ak je to napríklad menej ako sto, tak ho jedna minúta vyjde na 12 eurocentov, ale ak je to viac ako tristo, sadzba sa znižuje na osem eurocentov. Nižšia tarifa sa aplikuje na všetky hovory, nielen na tie, ktoré sú zrealizované po prevolaní určitého počtu minút.
Od výšky minimálneho obratu a viazanosti (na výber je 6, 12, 18 a 24 mesiacov) sa odvíja výška zľavy na ďalšie doplnkové služby, napríklad dátové pripojenie, na faktúre alebo na kúpu mobilného telefónu (po troch mesiacov využívania služby).