Začiatkom decembra sieť obchodov s elektrotechnikou Nay spustila do prevádzky prepracovaný e-shop. Firma sa podľa tlačovej správy inšpirovala svetovými trendmi, podľa ktorý sa online obchody a kamenné predajne stále viac približujú a využívajú vzájomnú synergiu.

V praxi to znamená, že zákazník e-shopu môže na prevzatie tovaru už tri hodiny po nákupe využiť jeden z 26 kamenných obchodov. K dispozícii má aj ich servisné zázemie, napríklad pre prípad reklamácie. „Tieto dva kanály v našom vnímaní nie sú dva oddelené svety. Práve naopak, našou snahou je ich čo najpevnejšie previazať a ponúknuť zákazníkom možnosť čo najviac kombinovať možnosti internetovej a kamennej predajne v rámci svojich nákupov, podľa toho ako im to najviac vyhovuje,“ uvádza obchodný riaditeľ Nayu Karol Tisončík.

Nový e-shop by mal takisto mať širší sortiment, väčšie skladové zásoby a viac variantov platby a odberu. Pri dovoze na adresu určenú klientom umožňuje firma aj odvoz starého spotrebiča. Online a kamenné predajne budú zdieľať rovnakú cenovú politiku ako aj vernostný program Nay Extra klub.

V prebiehajúcej predvianočnej sezóne registruje Nay zvýšený záujem o smart produkty: televízory s internetovým prístupom, tablet a smartfóny či robotické vysávače či ultrabooky.

Nay zároveň varuje, že dostupnosť notebookov je tento rok na vianočnom trhu ohrozená záplavami v Thajsku. „Výpadky vo výrobe pevných diskov sa prejavili hneď, v segmente notebookov sa ukážu s jedno- až dvojmesačným oneskorením. Prvé miernejšie výpadky v dodávkach tovaru sme však už zaznamenali. Hoci zabezpečíme dostatočný počet notebookov na Vianoce, môžu sa výpadky prejaviť v zúženom výbere. Nevylučujeme ani ich prípadný odraz na cene výrobkov, pokiaľ sa aktuálne skladové zásoby minú,“ konštatuje K. Tisončík.

Foto na titulke - TREND/Maňo Štrauch