Nie nepodobne Applu sa Logitech rozhodol dať do centra pozornosti výzor a celkovú dizajnovú filozofiu svojich produktov. S tým je spojená transformácia celej firmy, jej prezentácie smerom k zákazníkom a vývoj nových výrobkov. Podľa predstaviteľov firmy na tejto zmene pracovali už dva roky. Výsledkom je posun v identite. Stále to budú prepracované klávesnice, originálne periférie a profesionálne hráčske myši. Len s iným nádychom.
Jednou z hlavných motivácii je produktový rad Bluetooth reproduktorov, ktoré sa stali silným artiklom tejto firmy a začali éru dizajnovej elektroniky. Logitech má zastúpenie aj v oblasti poloprofesionálneho audia po akvizícii Ultimate Ears pred 7 rokmi. Ďalším dôvodom bolo aj zjednotenie marketingových aktivít v Japonsku, kde sa kvôli komplikáciám s autorským právami firma vola Logicool.
Zdroj: Logitech
Logi sa zatiaľ objaví ako nová značka vybraných prichádzajúcich produktov. Je takmer isté, že nebude trvať dlho a komplet celé portfólio prejde na toto nové pomenovanie. Logo Logi je hlavne o zmene fontov, je kontrastné, jednoduché a v kombinácii s výraznými pastelovými farbami by niekomu napadli dizajnové kúsky Nokie z posledných rokov. Prípadne aj dlaždice z Windows 8 od Microsoftu.
Mimochodom, Logi je škandinávsky boh ohňa. Ale to asi výrobca pri zmene mena nemal na mysli.
Zdroj: Logitech