Wear Space je projekt spoločnosti Panasonic, na ktorom spolupracuje módny dizajnér Kunihiko Morinaga. Premiéru ešte ako prototyp mal v marci tohto roku na konferencii pre vývojárov SXSW.

Na prvý pohľad naozaj vyzerá ako nejaký haute couture klobúk. Je celý potiahnutý prémiovou textíliou s reflexnými časťami.

V skutočnosti ide o zariadenie na elimináciu periférneho videnia. Jej cieľom je, aby ste sa vedeli sústrediť na veci pred vami, najčastejšie teda na monitor či displej. Aby sme kolegov v kancelárii nie iba nevideli, ale ani nepočuli, vo vnútri sú bezdrôtové slúchadlá s podporou aktívneho potlačenia hluku.

„S rozširovaním open space kancelárií a digitálnych nomádov stúpa dôležitosť vytvárania osobného priestoru tam, kde sa môžu sústrediť. Wear Space okamžite taký priestor vytvára. A je to také jednoduché, ako nasadiť si nejakú časť oblečenia,“ vysvetľujú zástupcovia Panasonicu.

Je to tu: hi-tech konské klapky pre ľudí idú do predaja

Zdroj: Panasonic

Wear Space momentálne kampaňuje na japonskej crowdfundingovej platforme Greenfunding. Jeho tvorcovia chcú vyzbierať v prepočte okolo 115-tisíc eur.

Zatiaľ sa dostali na 54 percent tohto cieľa, do konca kampane ostáva 54 dní. Prví mikroinvestori dostanú tieto konské klapky pre ľudí za približne 220 eur, plánovaný dátum dodania je august budúceho roka.

Je to tu: hi-tech konské klapky pre ľudí idú do predaja

Zdroj: Panasonic