Najvyšší cieľ (750-tisíc eur) si stanovil tím Ecocapsule, ktorý vyvíja mobilný ekologický (mini)dom. Ide o smart príbytok kompaktnej veľkosti, ktorý čerpá energiu z vetra a slnka. Ecocapsule vidia jeho autori z architektonickej firmy Nice Architects ako formu karavanu, chaty na pozemku bez energetických sietí, prípadne špecifického hotelu.

Ixworx, ktorý poskytuje služby a softvér pre interaktívne 3D prezentácie luxusných a industriálnych produktov, využil Crowdberry na dve investičné kolá. V prvom vyraisoval 300-tisíc eur, v druhom 500-tisíc eur.

A napokon, online vyhľadávač jácht Boataround získal na svoj rozvoj 350-tisíc eur. Za projektom s aktuálnou ponukou vyše 800 jácht v 23 destináciách stoja Jana Escher a Pavel Pribiš, ktorí v minulosti pomáhali rezervačnému portálu Booking.com rozbiehať aktivity na slovenskom trhu.

Investormi trojice firiem sú najmä klienti Private Banking Tatra Banky, ktorá je od mája 2015 strategickým partnerom Crowdberry. Ďalšiu skupinu tvoria investori, ktorí sa na Crowberry prihlásili samostatne, alebo ide o existujúcich VC investorov projektov, ako to bolo v prípade Ixworxu, kde v prvom kole podstatnú časť investície poskytol Neulogy Ventures.

Crowdberry, na prvý pohľad, pripomína crowdfundingové portály, ako je Kickstarter alebo IndieGogo. Nezameriava sa však na investorov-spotrebiteľov a budúcich zákazníkov. Snaží sa prepájať (klasickú) investorskú obec s podnikateľskými nápadmi, kde ide o výmenu finančného kapitálu za podiel vo firme alebo na zisku. Označuje sa ako equity investičná platforma.

Sám Crowdberry je pritom start-up. Vznikol na platforme start-upového a inovačného štúdia Launcher, ktoré pred dvoma rokmi založili majitelia IT spoločností Datalan a Tempest Štefan Petergáč, Jozef Mokrý a Peter Kotuliak.

Okrem Ecocapsule, Ixworxe a Boatarounde na Crowdberry dávnejšie vyzbierali peniaze ešte dva ďalšie projekty. Cloudová služba na automatizované spracovanie faktúr Datamolino vyraisovala 300-tisíc eur a výrobca sirupov na prírodnej báze Herbert sirupy 275-tisíc eur.