Naháči na štadiónoch sú známy a vcelku bežný kolorit. Od púheho exhibicionizmu sa však v dnešnej dobe upgradoval na príležitosť pre bezplatnú reklamu.

Instagramerka Kinsey Wolanski sa na ploche objavila v 18. minúte zápasu. Organizátori ju chytili a z trávnika eskortovali až po pár minútach za výdatného nadšenia a pískania divákov. Nebola úplne nahá, hoci jej jednodielne plavky toho veľa nezahaľovali.

Bolo však na nich dosť miest na na potlač s adresou youtubového kanála jej priateľa. Ide o známeho ruského youtubera, ktorý si viac ako miliardu zhliadnutí jeho videí vyslúžil tým, že robí kanadské žartíky so sexuálnou tematikou.

Prerušenie oficiálneho športového podujatia môžu diváci považovať za zábavné, ale inak sa považuje za zlyhanie organizácie, za ktorú organizátorom a prevádzkovateľom štadiónov hrozí pokuta.

Z 300-tisíc na 2,5 milióna

Sobotné finále ligy majstrov sledovalo 63-tisíc ľudí na štadióne a desiatky miliónov prostredníctvom televízneho prenosu. Presné čísla nie sú ešte známe, no finále pred štyrmi rokmi pozeralo 180 miliónov divákov.

Instagramerka „ukradla“ reklamu za štyri milióny. Stačilo jej vybehnúť na ihrisko

Liverpool FC finále ligy majstrov 2019 Zdroj: TASR

Tomu zodpovedá aj cena reklamného priestoru, ktorý si firmy kupujú. Analytici spoločnosti Apex Marketing Group vypočítali, že K. Wolanski svojím pár minútovým „vystúpením“ bezplatne získala reklamný priestor v hodnote 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa