Kampaň, v rámci ktorej mala aktivita facebookových fanúšikov určiť novú cenu volaní, esemesiek a MMS správ, sa rozbehla len v stredu. Po 24 hodinách ju Orange musel zastaviť, lebo ľudia na sociálnej sieti znížili sadzbu na jeden cent - a operátor už podľa vlastných vyjadrení nižšie ísť nemohol.

Výsledok celej parády na seba napokon nenechal dlho čakať. Je ním nový „balík“ s názvom Centofka. Môže si ho aktivovať (do 31. decembra tohto roka) každý používateľ predplatenej karty FunFón, ak má na nej aktívny kredit aspoň 10 eur.

Po aktivácii Centofky sa týchto desať eur „rezervuje“, aby sa z nich odpočítavalo po jednom cente za každú minútu volaní (do všetkých slovenských sietí), za každú SMS alebo MMS správu. Kredit bude rezervovaný 30 dní, počas ktorých bude mať používateľ služby za jeden cent.

Balík sa potom automaticky predĺži - ale iba v prípade, ak štandardný aktívny kredit na karte bude aspoň desať eur. Centové tarify bude môcť takto zákazník využívať šesť mesiacov od prvej aktivácie.

Facebooková kampaň FunFónu sa časovo prelína s príchodom nového mobilného operátora, Štvorky. Že je to tak trochu aj odpoveď na jeho ponuku, naznačili aj vyjadrenia Orangeu z uplynulých dní. Očakávania oranžového operátora, že Facebook zníži aktuálnu cenovú ponuku Funfónu (sedem centov) na polovicu, aby znova vytvoril bezkonkurenčnú ponuku, vyzerala spočiatku na cenovú vojnu.

Pri pohľade na výsledok sa dá skonštatovať, že ide skôr o pohraničný incident.