Záujem o vstup na americký trh medzi čínskymi spoločnosťami v poslednej dobe silne rastie a o primárne ponuky v USA má záujem rekordný počet firiem, ktoré chcú čo najviac vyťažiť z rastu amerických trhov.
Záujem o akcie týchto firiem je aj zo strany amerických investorov, ktorí dúfajú, že zarobia na prudkom raste internetového trhu v Číne.
Spoločnosť Weibo ale zatiaľ neposkytla žiadnu bližšiu podrobnosť ohľadom počtu akcií, ktoré chce predať a neuviedla ani cenu. Uviedla len to, že od debutu v USA si sľubuje zvýšené povedomie o značke.
Príjmy spoločnosti v minulom roku stúpli trojnásobne a dosiahli 188,3 milióna dolárov, čistá strata klesla na 38,1 miliónov dolárov.
V decembri mala firma 129,1 miliónov aktívnych užívateľov mesačne a počet užívateľov, ktorí sú aktívni denne, vzrástol o 36 percent.
Skupina Alibaba sa zameriava na elektronický obchod, takzvaný e-commerce, pričom v Číne ovláda 80 percent tohto segmentu. Ponuka akcií by podľa zdrojov mohla byť najväčším vstupom internetovej firmy na americkej burze od primárnej ponuky Facebooku v roku 2012.