CityZen® rozširuje svoj predaj aj na Slovensku. V pláne má akceleráciu predaja o stovky percent, pričom ponuku oblečenia chce výrazne rozšíriť. Za značkou CityZen stoja traja spoločníci – Pavel Hrstka, René Němeček a Martin Burkoň. Nápad na vytvorenie trička so zaujímavými vlastnosťami priniesol R. Němečka. Vyrobil pár skúšobných verzií, no postupne sa nápadu prestal venovať. O niekoľko rokov povedal o svojich tričkách kamarátovi a spoločne sa pustili do výroby ďalších kolekcií.

Módny biznis je z hľadiska konkurencie veľmi silný, no ani táto skutočnosť ich neodradila. Aj napriek tomu, že v súčasnosti sa na trhu nachádza už dostatok značiek, ktoré sa venujú výrobe funkčného oblečenia, rozhodlisa, že skúsia šťastie, čo sa im napokon vyplatilo. Konkurujú nielen výnimočnými vlastnosťami svojich tričiek, ale aj tým, že pred syntetickými materiálmi uprednostnili prírodnú bavlnu.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa