FunFón (Orange) v kampani sľuboval, že za každý fanúšikovský lajk k jeho príspevku sa z jeho aktuálnej sadzby sedem centov odráta 0,001 centu, za komentár sa cena zníži o 0,002 centu a za každé zdieľanie tohto príspevku o 0,005 centu.
Za necelých 24 hodín takto facebookoví fanúšikovia FunFónu (je ich bezmála 29-tisíc) stlačili cenu až na jeden cent. Operátor to oznámil v tlačovej správe.
Jeho pôvodné očakávania boli pritom omnoho skromnejšie. „Pri štarte výzvy sme dúfali, že sa nám s našimi zákazníkmi podarí za 72 hodín znížiť cenu služieb aspoň na polovicu a spoločne tak znova vytvoriť bezkonkurenčnú ponuku,“ uvádza manažérka FunFónu Ivana Nichtová.
Akciu podľa nej operátor ukončil preto, že pod jeden cent už ísť nevie. Jej vyjadrenie, že šlo o to „znova vytvoriť bezkonkurenčnú ponuku“, naznačuje, že pohnútkou pre ohlásenie kampane bol (z väčšej či menšej časti) štart nového konkurenta, Štvorky, spoločného projektu Swanu a Slovenskej pošty. Hoci oficiálne šlo o akciu k piatym narodeninám Funfónu.
Facebook sa teda už vyjadril, čo s tým Orange spraví, zatiaľ celkom jasné nie je. Operátor uvádza, že „už čoskoro predstaví službu, ktorá zohľadní narodeninové želanie FunFónistov“. Otázka je, či možno naozaj očakávať pokles fundamentálnej sadzby až na jeden eurocent - za minútu volania, za jednu esemesku alebo jednu MMS správu.
Tip redakcie TREND.sk je, že zrejme nie celoplošne a/alebo natrvalo. Najskôr by mohlo ísť o časovo obmedzenú ponuku alebo sadzbu, ktorá sa uplatňuje v rámci limitovanej skupiny príbuzných alebo priateľov.
I. Nichtová k tomu dodáva, že novú službu predstaví FunFón (Orange) už v najbližších dňoch.