„Podarí sa ľuďom na sociálnej sieti znížiť aktuálnych 7 centov aspoň na polovicu?“ pýta sa Orange, ktorý za FunFónom stojí, v tlačovej správe. Na mysli má sadzbu operátora za minútu telefonovania, jednu esemesku a MMS správu. Ak by sa podarilo splniť naznačený cieľ, FunFón by o máličko podliezol tarify Štvorky (alebo ak chcete, tak 4ky).

Facebooková kampaň bude prebiehať od 7. do 10. októbra. Jej princíp je jednoduchý. FunFón na svojej facebookovej stránke zverejní príspevok, ktorý bude interaktívne reagovať na aktivitu fanúšikov na sociálnej sieti. Za každý lajk sa z aktuálnej sadzby sedem centov odráta 0,001 centu, za komentár sa cena zníži o 0,002 centu a za každé zdieľanie tohto príspevku o 0,005 centu.

FunFón má momentálne na Facebooku viac ako 28 600 fanúšikov.

Cenová vojna mobilných operátorov: Funfón reaguje na Štvorku

Facebooková kampaň FunFónu Zdroj: Orange

Ostatní operátori na Štvorku - či už sa k tomu priamo priznajú, alebo to budú schovávať za vlastné nezávislé aktivity - zatiaľ nereagovali.

Napríklad Slovak Telekom sa vyjadril, že jeho predplatená karta Easy Pecka, ktorej nová Štvorka priamo konkuruje, má oproti novému hráčovi výhodu v dennom cenovom strope. Ten funguje tak, že zákazník za volania a esemesky v rámci jednej sieti zaplatí za deň najviac 50 centov. Tento limit platí aj pre dáta.

Telekom tiež argumentuje, že predplatenka nerieši potreby všetkých spotrebiteľov. Pre tých, ktorí potrebujú mobilné služby využívať intenzívnejšie, sú podľa neho cenovo výhodnejšie mesačné paušály. Tie vyššie majú v mesačnom poplatku zahrnuté neobmedzené telefonovanie aj esemesky. Štvorka zatiaľ paušály nepredáva.

Téme štvrtého mobilného operátora sa venujeme v najnovšom TRENDE č. 40/2015.

Cenová vojna mobilných operátorov: Funfón reaguje na Štvorku
Zdroj: peterzentko

TREND 40/2015