Elektrická Škoda VISION 7S predstavuje novú identitu značky
Česká automobilka Škoda prichádza s novým typom dizajnu. Má sa vyznačovať robustnosťou, funkčnosťou a autentickosťou, pričom elektrický model VISION 7S, ktorý práve predstavila, má byť tou povestnou prvou lastovičkou.
Ako prvé vozidlo značky Škoda má sedemmiestna štúdia matnú farbu karosérie. Proti neduhom elektromobilov bojuje batériou s kapacitou 89 kilowatthodín, ktorá má v režime WLTP (testovací systém spotreby paliva a hranice emisií, pozn. TRENDU) vystačiť na slušný 600-kilometrový dojazd, ktorý je porovnateľný s dojazdom áut so spaľovacím motorom.
Novinky pokračujú úplne novou identitou značky, ktorá okrem zmeny dizajnového štýlu prináša nové logo. Okrem toho chcú Česi už do roku 2026 uviesť na trh tri nové čisto elektrické vozidlá. Do roku 2030 plánuje Škoda zvýšiť podiel elektrických modelov v portfóliu na 70 percent. Potvrdzuje to ohlásená investícia vo výške 5,6 miliardy eur, ktorú automobilka vloží do elektromobility. Ďalších 700 miliónov eur investuje do digitalizácie.