Nemeckej firme to dáva prístup k 70 miliónom aktívnych používateľov aplikácie. Zároveň by jej to mohlo pomôcť dohnať svojich súperov v oblasti nositeľnej elektroniky, napísala agentúra Reuters.
Adidas v stredu oznámil, že dokončil prevzatie Runtastic od jej väčšinového vlastníka, ktorým bol mediálny dom Axel Springer, a ďalších hlavných akcionárov a zakladateľov rakúskej spoločnosti. Spoločnosť Runtastic transakciu ohodnotila na 220 miliónov eur.
Priekopníkom v oblasti merania pohybovej aktivity bol väčší konkurent Adidasu, americká spoločnosť Nike. Spoločnosť spolupracovala s americkým výrobcom elektroniky Apple na bežeckých programoch pre zariadenia Applu a v roku 2012 uviedla na trh fitnes náramok FuelBand.
Nemecký Adidas, ktorý stráca podiel na trhu športového tovaru v prospech Nike, začal svoje zariadenie na meranie rýchlosti a ďalších parametrov pri chôdzi či behu miCoach predávať až vlani. Runtastic bol založený v roku 2009. Sídlo má v Paschingu pri rakúskom Linzi.