Pre používateľov Firefoxu v USA to bude znamenať, že po zadaní otázky na vyhľadávanie v hornej časti okna prehliadača budú na svojich stolných počítačoch, notebookoch, smartfónoch a tabletoch automaticky presmerovaní na výsledky na internetovej stránke Yahoo. Fungovať to má od decembra a prinajmenšom ďalších päť rokov.
Yahoo verí, že spoluprácou si odtrhne väčší kus z trhu internetového vyhľadávania. Pokiaľ ide o vyhľadávanie na stolových počítačoch, má Yahoo na tomto trhu v USA podľa spoločnosti comScore zhruba desatinový podiel. Microsoft má zhruba 20 percent a Google 67 percent.
Google bol doteraz predvoleným vyhľadávačom pre používateľov Firefoxu na medzinárodnej úrovni. Ale trojročný kontrakt s Googlom čoskoro vyprší a Mozilla už v niekoľkých častiach sveta uzatvorila zmluvy s inými internetovými vyhľadávačmi, ako sú čínsky Baidu a ruský Yandex.