Čo to bude znamenať pre zákazníkov dominantného českého operátora a slovenskej mobilnej trojky, zatiaľ ťažko povedať.

No rebranding predajní a marketingu tak skoro nehrozí. PPF bude môcť nasledujúce štyri roky naďalej používať značku O2.

Medzitým musia experti od finančného žraloka premyslieť, čo ľudí na ulici a v obývačkách najlepšie chytí za srdce.

Napríklad Air Mobil. Podľa Air banky, ktorá takisto patrí do skupiny PPF. Kto pozerá reklamy na Nove alebo Prime, vie o čom je reč.

Alebo že by Eurotel? To by bolo vcelku pikantné.

Je to síce pôvodný názov mobilného operátora O2 v Česku, ale na Slovensku je to niekdajší T-Mobile, ehm Telekom.

Air Mobil alebo Eurotel? Čo nahradí O2?

Reklama mobilného operátora Eurotel z roku 1995 Zdroj: Eurotel Bratislava

Nový iPad Air je oproti predchodcovi ľahší a tenší, ale tiež lacnejší na výrobu. Tvrdia to analytici spoločnosti IHS.

Podľa nich sa napríklad náklady na výrobu 16-gigového iPadu Air s podporou pripojenia do mobilných sietí šplhajú na niečo málo cez tristo dolárov.

To je o šesť percent menej ako pri iPade 3, ktorý Apple uviedol minulý rok.

Akurát sa tie percentá „zabudli“ preniesť do predajnej ceny.

Slabé predaje spôsobili razantný, tretinový prepad tržieb taiwanského smartfónového výrobcu HTC.

V treťom kvartáli dosiahli v prepočte len 1,1 miliardy eur. Čo je horšie, vyvrcholili stratou vo výške 75 miliónov eur.

Prvou od vstupu HTC na burzu, čo bolo v roku 2002.

HTC zjavne neznamená len Here‘s To Change, ale aj Help This Company.

Smartfóny s ohnutými displejmi sú len začiatok nového trendu.

Aspoň podľa kórejskej firmy Samsung, ktorá chce do konca roka 2015 prísť so zariadením, ktorého displej sa bude dať prehnúť na polovicu.

V zloženom stave pôjde o mobil, po roztvorení zasa o tablet.

Len aby takýto prístroj fungoval aj po piatom-šiestom zložení. 

Že to pécečká na slovenskom trhu nemajú ľahké, sa dalo tušiť dávno.

No správa IDC, ktorá vyšla minulý týždeň, o tom hovorí jasne: dodávky desktopov a notebookov v druhom kvartáli klesli medziročne o 29 percent.

Okrem nahromadených zásob u predajcov a nárastu popularity tabletov za to podľa analytikov môže aj slabá adopcia Windowsu 8 medzi spotrebiteľmi.

Toto sa Microsoftu musí zle čítať.

A čo ďalšie tento týždeň postretlo svetový a slovenský infokomunikačný priemysel?

TIP: Pozrite si aj naše predchádzajúce  týždňovky z technosektora. Čítanie nielen pre historikov!