Trojlístok štátnych železničných firiem treba oživiť
Do železníc potečú miliardy eur. Najskôr ich však čaká upratovanie na vlastnej stanici
Do železníc potečú miliardy eur. Najskôr ich však čaká upratovanie na vlastnej stanici
A vo výbere z týždenníka TREND tiež o tom, či sa v EÚ zakorení dražoba, čo je nové v téme vlakov TGV do Bratislavy a prečo Sulík ocenil skialpinistické viazanie
Investičný dlh v slovenských železniciach je veľký. Zvrátiť ho môže len systematický prílev peňazí.
Železnice Slovenskej republiky počas jesene zrekonštruovali či opravili viacero úsekov a ďalšími úpravami zlepšili situáciu na železniciach, čo prispeje k zníženiu meškania vlakov
Železničiari kupujú elektrinu pre dopravcov na cenových maximách. Trh im nepomohol
Riešením by podľa ministra dopravy mohla byť spoluúčasť súkromných partnerov
Železnice sme na Slovensku dlhodobo zanedbávali, teraz nás dobieha údržbový aj investičný dlh
Prvoradým cieľom ŽSR je udržanie bezpečnosti a spoľahlivosti železničnej prevádzky
Priestor na dodatočné financovanie železničných spoločností by sa mal vytvoriť novelou zákona o štátnom rozpočte
V súčasnej situácii nebolo možné dohodnúť sa na navýšení tarifných miezd
ŽSR nemajú prostriedky na to, aby odstraňovali trvalé obmedzenia traťovej rýchlosti, nieto ešte, aby mali prostriedky na rekonštrukciu staničných budov
Rozhodnutie platí do odvolania
Investícia do obnovy trate predstavuje 18,58 milióna eur a financujú ju ŽSR z vlastných zdrojov, hotová by mala byť vo februári 2021
V spoločnosti zostane pracovať približne 4 800 ľudí
Generálny riaditeľ ŽSR Miloslav Havrila poznamenal, že je v prioritnom záujme ŽSR, začať čo najskôr s implementáciou projektu
Odborníci zo spoločnosti TPA Slovakia ponúkajú prehľad najnovších zmien konsolidačného balíčka
Podľa rady bude nevyhnutné prijímať ozdravné opatrenia aj po roku 2028
Slovensku spomedzi členských krajín EÚ v tejto oblasti patrí až 21. priečka
Výluky budú mať dosah nielen na cestujúcu verejnosť, ale aj na nákladnú dopravu