Aký bude reklamný trh v roku 2020? Inzerenti si priplatia, publikum sa zmenšuje
Rast trhu na seba preberajú primárne online videá a sociálne médiá, nové publikum je najmä webe
Rast trhu na seba preberajú primárne online videá a sociálne médiá, nové publikum je najmä webe
Agentúra obhájila aj mediálny rozpočet spoločnosti Nestlé na slovenskom trhu
Agentúra odhaduje, že v roku 2021 strávime sledovaním online videa priemerne 100 minút
Najrýchlejšie tempo rastu predpovedá agentúra Zenith v strednej a východnej Európe, na Slovensku o viac ako 3 percentá
Nárast online reklamy podľa prognóz nevykompenzuje pokles reklamy v printoch
Najrýchlejšie rastúcim vlastníkom médií v zozname je Twitter
Klienti investujú na Slovensku do reklamy opäť viac peňazí, agentúry predpovedajú rast aj v ďalších rokoch
Na brexit reagujú inzerenti pokojne, dopady sa majú prejaviť v dlhšom období
Predpoveď pre globálny trh zverejnila agentúra ZenithOptimedia
Mobily ako hlavnú platformu sledovania internetových videí predpovedá agentúra už od roku 2016
Medzinárodná ratingová agentúra Fitch znížila výhľad Rakúska zo stabilného na negatívny, čo zdôrazňuje obavy z politickej neistoty a ekonomických výziev krajiny
Čínski politici sú pod čoraz väčším tlakom. Doterajšie skúsenosti ukazujú, že ignorovanie pesimizmu v podnikateľskom a spotrebiteľskom prostredí môže viesť k hlbšej ekonomickej stagnácii
Peter Visolajský nemá rád súkromné vlastníctvo
Trh s nealkoholickými nápojmi zažíva rýchly rast, no jeho expanzia čelí chuťovým nedostatkom, vysokým cenám a spoločenským predsudkom