Zákaznícky servis preberajú četboty a AI agenti. Ľudia z toho vôbec nie sú nadšení
Umelá inteligencia pomáha firmám znižovať náklady. Jej nesprávna implementácia môže zákazníkov frustrovať a dokonca naštrbiť ich dôveru
Umelá inteligencia pomáha firmám znižovať náklady. Jej nesprávna implementácia môže zákazníkov frustrovať a dokonca naštrbiť ich dôveru
Nový šéf spoločnosti Brian Niccol oznámil zmeny, ktorých cieľom je zvýšiť záujem zákazníkov
Reťazec odhalil, že pravdepodobným zdrojom kontaminácie boli nakrájané cibule z prevádzky v Colorado Springs
V maloobchodnej sieti plánuje zavádzanie samoobslužných pokladníc s dôrazom na väčšie prevádzky a poskytnutie vyššieho komfortu zákazníkom
Pozrite si trendy v analýze klientskych dát, ktoré predpovedajú ľudia z branže.
Najdôležitejšie trendy a klientske inšpirácie pre rok 2016 – časť II
Houston Rockets alebo ospravedlňte sa svojej databáze! Prekvapivé poklady klientskych dát a ako ich z množstva dát vyťažiť.
Ktoré odvetvie Ťa pozná tak dobre, že by Ti vedelo vybrať vianočný darček?
Prečo sa predávajú Porsche? Čo príde po Selfie? A mnoho iných inšpirácii zo severských krajín ...
Boh povedal buď bankomat a bol bankomat. (bankomat totiž klienti pôvodne nechceli) Potom neskôr zákazník povedal buď e-banking a bol e-banking. A potom bol ešte smart-banking. Čo bude však ďalej?
Ako súvisí nezamestnanosť s osobnými údajmi? Ako by úrad práce mohol nezamestnaným naozaj pomocť?
Retencia stále cudzím slovom v top-managementoch. Ako to prekonať?
Predovedať neplatičov sa oplatí. Ako však na to?
Vybrané deficity kamenného bankovníctva
Prečo nás nútia podniky kupovať si ich predstavu o kompromise ? Máme vôbec na výber?
Najväčší priestor na zlepšenie existuje v oblasti ekonomického a sociálneho rozhodovania
Jackovi Cowinovi pomohli investori. Hodnota ich pôvodného vkladu 10-tisíc dolárov sa v súčasnosti odhaduje na 40 miliónov dolárov
K výraznému finančnému vzostupu miliardára pomohlo aj volebné víťazstvo Donalda Trumpa
Problémy jednej krajiny sa kaskádovito šíria celou Európou