Kampaň na TV Doma je už aj v outdoore. Pozrite si vizuály
Do finálnej fázy sa vyvinul tiež doposiaľ nekonkrétny teasing v tlači. Autor Creative Department hovorí o svojej kampani na TV Doma.
Do finálnej fázy sa vyvinul tiež doposiaľ nekonkrétny teasing v tlači. Autor Creative Department hovorí o svojej kampani na TV Doma.
Nový slovenský kanál CME bude šíriť väčšina najväčších káblových a IPTV operátorov. Zo satelitných platforiem Skylink. Naladíte TV Doma? Pozrite si celý zoznam.
Portfólio CME sa na Slovensku prvýkrát po Markíze rozširuje. Kampaň sa vo vysielaní nedá prehliadnuť. Video vo vnútri.
Doma bude cez týždeň najmä o telenovelách, do prime-time dá rumunskú Reginu. Cez víkend vytiahne staré programy Markízy ako 112, Chuťovky či Slávikov na ulici. Vo vnútri kompletná štruktúra.
Aj grafickú výbavu ženského kanála Markízy ovládnu najmä zástupkyne nežnejšieho pohlavia.
Prvý printový inzerát vyšiel v bulvárnom denníku Plus jeden deň, dnes by sa už uvádzacia kampaň mala objaviť aj v rámci self-promo blokov televízneho lídra. Pozrite si prvé vizuály.
Už v prvých fázach rozbehu stanice sa ráta aj s vlastnou tvorbou. Budú to napríklad ženské magazíny a neskôr aj vlastná hraná pôvodná produkcia. Ďalšie informácie o TV Doma.
Na čele TV Doma bude doterajšia manažérka akvizičného oddelenia Markízy Silvia Porubská. Američania kývli 24-ročnej Slovenke, ktorá študovala v Amerike.
Na svojom webe postupne otvárala grafickú oponu, pod ktorou sa črtalo budúce logo ženského kanála. Pozrite sa na celý priebeh.
Z názvu chystanej sestry televízneho lídra tiež vypadlo "TV", v schválenej žiadosti o zmenu licencie figuruje už iba slovo "Doma".
Markíza chce mať obe stanice pokope, Ta3 kvôli tomu zmení na satelite frekvenciu.
Rozhlas využije kompenzáciu na splatenie dlhov, STV jej využitie nekonkretizuje.
Denník Sme získal materiály o ďalších plánoch CME na Slovensku. Do roku 2011 má spustiť tri kanály.
Rozhodnutie o spustení v roku 2009 podľa informácií Mediálne.sk už padlo. Markíza zatiaľ nič nepotvrdzuje.
Ak sa finančná kríza prejaví aj ako kríza spotreby, Markízácka dvojka môže štartovať až v roku 2010. Václav Mika poskytoval rozhovory. Pozrite si to najdôležitejšie.
Mince s najnižšou hodnotou sú pre domácu ekonomiku záťažou, tvrdí expert. Výroba jedného kusu stojí až tri centy
Spojenie športu, šoubiznisu a reklamy robí zo Super Bowlu jedinečný fenomén v americkom kontexte
„Inak by sme boli hlupáci. Povedal som im, že musíme niečo získať,“ uviedol americký prezident na margo pokračovania podpory pre Ruskom napadnutú krajinu
Dokument, ktorý unikol z Kremľa, odhaľuje ruské obavy zo západných sankcií a straty vplyvu v susedných štátoch