Ako si žije slovenský taxikár v čase globálnej konkurencie
Môže to byť lukratívne povolanie. Pre slušného človeka, ktorý si to vie prerátať
Môže to byť lukratívne povolanie. Pre slušného človeka, ktorý si to vie prerátať
Dlhotrvajúci konflikt medzi štandardnými taxikármi a službami ako Bolt a Uber sa môže pomaly končiť
Služba na objednávanie odvozu mení názov aj preto, že už nemá byť len o autách
Nedávna aféra zneužívania osobných údajov zákazníkov služby Taxify má pokračovanie
Vojnovú sekeru medzi štandardnými taxislužbami a dopravcami zdieľanej ekonomiky by mala čoskoro zakopať novela cestného zákona
Začali sa hromadiť obvinenia hlavne na vodičov Taxify, že zneužívajú osobné údaje zákazníkov
Uber končí v Barcelone, Madrid je ďalší na rade
London Electric Vehicle, vyrábajúca elektromobily, už do londýnskych ulíc dodala asi 600 vozidiel
Združenie taxikárov znova neuspelo, Taxify podľa súdu nie je rovnaký ako Uber
Peniaze majú smerovať do marketingu a do vylepšenia aplikácie
Individuálny spôsob dopravy je podľa šéfa podniku pre pohyb v centrách miest vhodnejší
Spoluzakladateľ Taxify Martin Villig vysvetľuje, ako sa dá uspieť v prostredí, v ktorom dominuje veľký globálny hráč
Spoločnosť tvrdí, že súd pri doručovaní rozhodnutia o zákaze činnosti pochybil. Na Slovensko sa chce vrátiť.
Súd zakázal firme taxikárčiť, no verdikt nezaväzuje vodičov
Služba je v doterajšej podobe ilegálna
Najväčší priestor na zlepšenie existuje v oblasti ekonomického a sociálneho rozhodovania
Jackovi Cowinovi pomohli investori. Hodnota ich pôvodného vkladu 10-tisíc dolárov sa v súčasnosti odhaduje na 40 miliónov dolárov
K výraznému finančnému vzostupu miliardára pomohlo aj volebné víťazstvo Donalda Trumpa
Problémy jednej krajiny sa kaskádovito šíria celou Európou