Zákulisné taktiky, ktorými si značky dokážu získať priazeň zákazníkov
Pepsi chutí lepšie, tak prečo si väčšina ľudí kupuje Coca-Colu? Ako sa môže marketing zahrať s emóciami a dôverou.
Pepsi chutí lepšie, tak prečo si väčšina ľudí kupuje Coca-Colu? Ako sa môže marketing zahrať s emóciami a dôverou.
Nemecký reťazec sa striasol povesti „špinavého paletára“ a vystúpil na výslnie slovenského maloobchodu
Spojovacie diele na detskej hojdačke sa môžu roztrhnúť, Ikea preto výrobok sťahuje z trhu
Stará múdrosť "Peniaze ťa šťastným neurobia" už prakticky neplatí. Rozhodujúca je dilema, či si kúpime radšej televízor, alebo dovolenku
Od 12. júna 2014 platí nový zákon. Mali by si ho všimnúť spotrebitelia aj prevádzkovatelia eshopv
Európa tak vraj skoncovala so zavádzaním spotrebiteľov na internete
Aj nekvalitnú službu hotela či leteckej spoločnosti treba reklamovať u cestovnej kancelárie
Rezort financií ide v ochrane spotrebiteľov niekde aj nad rámec nárokov únie
Ľudia na Slovensku čoraz viac veria v príchod lepších časov
Dôvera spotrebiteľov je podľa GfK najvyššia za tri a pol roka
K množstvu pripomienok prispela aj centrálna banka, ktorá sa na tvorbe zákona sama podieľala.
Inštitúciám sa nepáči aj spôsob financovania nového úradu, ktorý má vzniknúť od budúceho roka
Ľudia sú naivní až hrôza. A ja nie som výnimka
Laická otázka: Prečo poisťovne robia všetko naopak?
Už pri prvotnom kontakte podvodníci disponujú niektorými informáciami o ľuďoch, čím sa snažia zvýšiť dôveryhodnosť
Sprísnenie deportácií, návrat jadrovej energie a Nord Stream. AfD ukazuje radikálny plán ako vyviesť Nemecko z krízy
Pomalší rast predaja v Číne nedokázalo nahradiť ani mierne zvýšenie odbytu v USA a Európe
Berlín sa zaviazal splniť súčasný cieľ NATO vo výške dvoch percent