Nezastaviteľný Dunaj, k vašim službám: Nová séria naberá na sile, sleduje ju každý tretí divák
Seriálový megahit vo štvrtok prilákal historicky druhý najvyšší počet divákov.
Seriálový megahit vo štvrtok prilákal historicky druhý najvyšší počet divákov.
Televízia Markíza po rekordne dlhej pauze vracia do vysielania vlajkovú loď medzi talentovými šou. Vyzerá to tak, že na jeseň sa bude hľadať SuperStar!
Decembrový nárast sledovanosti pomohol skupine JOJ zlepšiť trhové podiely.
Televízia Markíza zlomila rekordy s deviatou sériou Let's Dance, ktorá do slovenských domácností priniesla tanečnú horúčku.
Po dvanásťročnom úspešnom vysielaní musí JOJ ukončiť svoju talentovú šou, čo je reakciou na dlhodobý pokles diváckeho záujmu.
Zdalo by sa, že návrat populárneho formátu „2 na 1“ zabezpečí Markíze úspech, avšak šiesta séria príjemne šokovala svojou nízkou sledovanosťou.
Príliš veľa lásky možno nezískal úspech u slovenského publika, no jeho cesta ešte nekončí a chystá sa zaujať českých divákov.
Ktorý seriál bol pre Markízu jednoznačným úspechom? Je len jedna možnosť!
Obľúbená rozprávka Tri oriešky pre Popolušku sa stala opäť najúspešnejším vianočným programom, no čelila odlivu divákov.
Televízia Joj zažila neľahký rok 2024, keď jej hity majúcu pamäť vo forme seriálu Iveta vystriedala trpká realita katastrofálnej sledovanosti druhej série.
Na slovenskom televíznom trhu hrajú čoraz významnejšiu úlohu menšie tematické stanice.
STVR aj tento rok dokázala, že vie podkúriť aj veľkým konkurentom v podobe Markízy a Jojky. Rok 2024 bol pre Pečie celé Slovensko mimoriadne úspešný.
Štvrtá séria Pečie celé Slovensko v nedeľu večer spoznala svojho nového víťaza. Majstrom amatérskych pekárov a cukrárov na Slovensku sa stal Pavel Nikov.
Finále Pečie celé Slovensko už v nedeľu!
Veľký prehľad najsledovanejších programov roka 2024 v slovenských televíziách.
Technologický gigant oznámil, že na inauguráciu novozvoleného amerického prezidenta daruje jeden milión dolárov
Index S&P500 zarobil dva roky po sebe viac ako 20 percent. História ukazuje, že tretí podobný rok je málo pravdepodobný
Téza, že deti sa budú mať lepšie ako ich rodičia, už neplatí
Spoločnosť novým produktom vypĺňa dôležitú medzeru na trhu. Ponúka totiž bezkonkurenčný výkon v elegantnom a cenovo dostupnom balení