Žilinská treska tentoraz v kampani stavila na Juniora a známeho šéfkuchára
Výrobca tresky v majonéze vyzýva ľudí, aby odhalili „Tresku podľa seba“
Výrobca tresky v majonéze vyzýva ľudí, aby odhalili „Tresku podľa seba“
Súťaž Legendárne Vianoce spustí 12. novembra a potrvá presne mesiac
Novú kampaň už vytvoril nástupca agentúry Triad
Pre spoločnosť Ryba Žilina pripravila koncept agentúra Triad Advertising
Kampaň pokračuje ďalšou fázou, pripravila ju reklamná agentúra Triad Advertsing
V súboji s košickou rovnomennou firmou posilnila postavenie na slovenskom trhu
Obidve ponúkajú tradičný fastfood, ktorý je pre mladých spotrebiteľov retrom
Štyridsaťjedenročný Japonec ponúka riešenie na jednu z pandémií 21. storočia. Ročne eviduje približne tisíc žiadostí
AI minulý rok vyčerpala ľudské poznatky, z ktorých sa učila
Energetický sektor poskytuje Moskve najväčší zdroj financovania vojny proti Ukrajine
Ak bude výpadok dlhodobý, mohol by paralyzovať rozhodovaciu činnosť mesta