Žilinská treska tentoraz v kampani stavila na Juniora a známeho šéfkuchára
Výrobca tresky v majonéze vyzýva ľudí, aby odhalili „Tresku podľa seba“
Výrobca tresky v majonéze vyzýva ľudí, aby odhalili „Tresku podľa seba“
Súťaž Legendárne Vianoce spustí 12. novembra a potrvá presne mesiac
Novú kampaň už vytvoril nástupca agentúry Triad
Pre spoločnosť Ryba Žilina pripravila koncept agentúra Triad Advertising
Kampaň pokračuje ďalšou fázou, pripravila ju reklamná agentúra Triad Advertsing
V súboji s košickou rovnomennou firmou posilnila postavenie na slovenskom trhu
Obidve ponúkajú tradičný fastfood, ktorý je pre mladých spotrebiteľov retrom
Ženy aj muži vo vedúcich funkciách sú väčšinou absolventmi odborov ekonomika a obchodná administratíva
Na Slovensku sa priemerný úrok hypoték držal na vysokej úrovni až do júla
Fajčiari sa stávajú čoraz citlivejší na ceny výrobkov
Rast predajnosti v Bratislave v treťom štvrťroku sa zrejme nezopakuje, odborníci očakávajú pokles v roku 2025