Jedzme zdravšie, vyzýva Lidl. Nezdravé potraviny už propagovať nechce
Maloobchodný reťazec začal znižovať obsah soli a cukru vo výrobkoch svojich značiek. Detský marketing pripúšťa len pri zdravých potravinách
Maloobchodný reťazec začal znižovať obsah soli a cukru vo výrobkoch svojich značiek. Detský marketing pripúšťa len pri zdravých potravinách
Ani viacročná strata nemusí byť pre malé nákupné centrá konečnou. Podľa experta spoločnosti Cushman & Wakefield závisí všetko od toho, ako s ňou prevádzkovateľ naloží
Investovať do nových prevádzok nie je jednoduché. Prekonať byrokratické prekážky dnes trvá tri aj štyri roky
Billa testuje potraviny bez obsluhy v Rakúsku, Nemecku a Litve a zvažuje testovanie aj na Slovensku
Najviac predajní s fotovoltikou má Jednota, najviac nabíjacích staníc inštaluje Lidl. Skracovanie dodávateľských reťazcov nie je riešením pre každého obchodníka
Jeden z najbohatších Čechov sa obzerá najmä po Francúzsku
Zo škatuľky fast fashion sa spoločnosť snaží vymaniť snahou o cirkulárny biznis
Takmer v každom väčšom meste investori reagujú na trhové zmeny vznikom nových nákupných zón. Bratislava čaká na najväčšie obchodné centrum Slovenska
Spoločnosť Smarty je novým vyzývateľom predajcov elektroniky na Slovensku. V Česku sa zameriava aj na reselling produktov značky Apple
Vysoko zastropované ceny potravín Slovákov dráždia, v košíkoch nevidia lacnejší tovar, akciové zľavy sa im viac oplatia. Potravinári ukázali, čo potrebujú zmeniť
Výrobcovia potravín sú zaskočení – reťazce ich pri príprave iniciatívy vynechali. V Česku by slovenské riešenie neprešlo, lebo tamojší minister nepodporuje cenové kartely
V iných európskych metropolách nákupné centrá vznikajú väčšinou mimo centra mesta. Spôsobené je to najmä veľmi dobre rozvinutým high streetom.
Dostať sa do predaja v gastro prevádzkach je pre malé a nezávislé pivovary náročná úloha. Posledným dobrým rokom bol pre ne rok 2019
Pre európske akcie sa tento rok už skončil. Goldman Sachs tvrdí, že už nemajú šancu rásť. Analytici Bank of America však vidia v Európe štyri firmy, ktoré prekvapia
Spoločnosť investovala v čase pandémie viac ako štyri milióny eur do gastro sektoru. Nechce, aby sa slovenský pivársky trh zredukoval na retail
Kvalifikovaní ľudia sa sťahujú do komerčnej sféry alebo nemocničných lekární
Čína sa vyrovnáva s pomalým rastom domácej ekonomiky
Pretrváva vysoká neistota z obchodnej politiky USA nastupujúceho prezidenta Donalda Trumpa
Záujemcov o prevzatie existujúcich firiem je príliš málo a počet podnikateľov, ktorí sa chcú stiahnuť z pracovného života, rýchlo rastie