Crossmediálne meranie. Revolúcia alebo realita novodobého merania konzumácie médií?
Približne 400 miliónov eur investujú v tomto roku reklamní zadávatelia do kampaní na Slovensku
Približne 400 miliónov eur investujú v tomto roku reklamní zadávatelia do kampaní na Slovensku
Najväčšie rasty zaznamenala natívna a video reklama
Výdavky do televízií zostávajú odolné na úkor tradičných médií, ktoré zaznamenávajú dramatické straty
Podľa analýzy majú streamingové služby zaznamenať väčšie príjmy na nemeckom trhu v roku 2020
Poradie prvej päťky sa nezmenilo, čisté reklamné výdavky v minulom roku na Slovensku opäť narástli
Nárast online reklamy podľa prognóz nevykompenzuje pokles reklamy v printoch
Výdavky na reklamu v cenníkových cenách dosiahli takmer 4 miliardy eur
Z online boomu podľa prognóz nebudú mať veľa vydavatelia, ktorí čelia konkurencii globálnych sietí
Nervozita spojená s odchodom Británie z EÚ ovplyvňuje výdavky zadávateľov
Na stúpajúci podiel globálnych hráčov musia publisheri reagovať skvalitňovaním produktov a lokálnym prístupom
Klienti investujú na Slovensku do reklamy opäť viac peňazí, agentúry predpovedajú rast aj v ďalších rokoch
Reálny rast výdavkov je podľa odhadu do päť percent, najväčšími inzerentmi boli opäť Slovak Telekom a Orange
V rádiách bolo 265-tisíc spotov, až k tretinovému nárastu prispelo aj započítané Rádio Vlna
Päť najpočúvanejších staníc odohralo viac spotov ako pred rokom, vo vysielaní ale zabrali menší priestor
Podľa novej prognózy agentúry Magna Global by sa mali globálne príjmy z reklamy v tomto roku zvyšovať najviac od roku 2010 a rast sa vrátiť na úroveň spred krízy
Štvrtina dospelej populácie Slovenska nemá žiadne úspory
Krajiny už od svojho vstupu do Európskej únie uplatňujú niektoré časti schengenského právneho rámca
Mať dva príjmy v podobe mzdy aj dôchodku láka značnú časť ľudí. Väčšina to však vzdá v priebehu šiestich mesiacov od nástupu do penzie
Najnavštevovanejším regiónom bol v októbri Bratislavský kraj