Spory s obchodníkmi zvládnu zákazníci za tri mesiace. Dokonca bez pomoci súdu
Odborníci zhrnuli pre spotrebiteľov presný postup. Poplatky ich zaň nečakajú
Odborníci zhrnuli pre spotrebiteľov presný postup. Poplatky ich zaň nečakajú
V kvíze otestujete svoje vedomosti o tom, ako reklamovať rôzne situácie, ktoré vám môžu pokaziť dovolenku a na aké odškodné máte nárok
S vrátením produktov to nebude mať spotrebiteľ vždy jednoduché. Bude musieť platiť znalcov aj poštovné
Od prvého júla už zákazníci nebudú tovar reklamovať. Čaká ich nový postup
Nie všetko sa dá automatizovať. Pri kontrole stavu a funkčnosti tovaru je ľudský faktor nenahraditeľný
Postavenie výrobcov sa chystá zmeniť európska legislatíva. Pridáva povinnosti a hrozí pokutami
Spotrebitelia čelia náporu nekalých obchodných praktík, pričom najviac sa sťažovali na chybný tovar a nevybavené reklamácie
Zákazník sa môže ohradiť aj v prípade príliš dlhého čakania na obsluhu
Johnny Bacigalupo kontaktoval servis Tesly po tom, čo mu dážď na aute poškodil batériu. Ten mal preňho nepríjemnú správu
Novú požiadavku Amazonu udržiavať si určitú výšku rezerv na prípadné reklamácie mnohí neprijali a vnímajú ju ako neférovú
Zákazníci najčastejšie prichádzajú o peniaze pre svoju zábudlivosť. Obchodné podmienky väčšinou len slepo odsúhlasia
Štyridsaťsedemročná Tereza hľadala „sofistikovaného džentlmena,“ ideálne zamestnaného vo finančnom sektore
To, že vám nechutí, nie je dôvod, hovorí známy šéfkuchár. Sú však iné pravdilá
Cestovné kancelárie sa podelili o sťažnosti, nad ktorými sa aj im zastavoval rozum
Kupujete nehnuteľnosť, ktorá je ešte v záruke u developera ? Buďte opatrní a myslite na prípadnú reklamáciu už pri kúpe.
Premiér Robert Fico ubezpečil verejnosť, že dodávky ruského plynu do Slovenska sú zabezpečené, aj napriek zastaveniu tranzitu cez Ukrajinu
Rok 2025 na Slovensku prinesie stabilnú mieru nezamestnanosti bez výrazných zmien, pričom firmy budú stále hľadať ťažko dostupných kvalifikovaných pracovníkov
Očakávania značkových výrobcov na Slovensku pre rok 2025 sú optimistické, ale opatrná nedôvera narastá v súvislosti s infláciou a legislatívnymi výzvami
Digitalizácia poistníctva v roku 2025 nezastaví, ale ešte viac akceleruje pokrok v rámci dizajnu poistných produktov a služieb