V súťaži PR projektov a kampaní v roku 2022 udelila APRSR 63 ocenení
V aktuálnom ročníku súťažilo 47 prihlasovateľov, ktorí zaregistrovali celkovo až 174 prác
V aktuálnom ročníku súťažilo 47 prihlasovateľov, ktorí zaregistrovali celkovo až 174 prác
Cieľom agentúry je rast na českom trhu, kde na jeseň otvorila pobočku, v budúcnosti nevylučuje ani expanziu do ďalších krajín
Víťaza vyberala v trendi, ktorý spustila ešte vlani v septembri
Výsledky organizátori vyhlásia 23. januára vo Vodárenskom múzeu v Bratislave
Svoje aktivity u nás bude česká agentúra koordinovať z Prahy
S návrhom prichádza do legislatívneho procesu koalícia
Boj o klientov dostáva nový rozmer, noví hráči ponúkajú výhodnejšie ceny
Vyberať ich budú v otvorenom tendri, vylepšiť majú imidž v USA, Kanade a EÚ
Nemýľte si reklamu a žurnalistiku, reagujte rýchlo a potlačte vlastné ego
Slovenské PR agentúry vlani zarobili o 18 percent viac
Ak sa komunikační špecialisti sťažujú na nezmyselnú požiadavky klientov, majú pravdu, ale pravidlá musia vymedziť oni sami
PR agentúry používajú pri krízovom PR aj výpalníctvo, uplácanie a hru na mŕtveho chrobáka. Krátkodobé „vyriešenie“ problému má potom dlhodobý negatívny efekt
Poľnohospodárom za osievanie betónu nikto nezaplatí, PR agentúram niekedy áno
Nový seriál PRepelent alebo ako sa zbaviť otravného PR | Tentoraz o uctievaní photoshopu
Odborníci zo spoločnosti TPA Slovakia ponúkajú prehľad najnovších zmien konsolidačného balíčka
Podľa rady bude nevyhnutné prijímať ozdravné opatrenia aj po roku 2028
Slovensku spomedzi členských krajín EÚ v tejto oblasti patrí až 21. priečka
Výluky budú mať dosah nielen na cestujúcu verejnosť, ale aj na nákladnú dopravu