V súťaži PR projektov a kampaní v roku 2022 udelila APRSR 63 ocenení
V aktuálnom ročníku súťažilo 47 prihlasovateľov, ktorí zaregistrovali celkovo až 174 prác
V aktuálnom ročníku súťažilo 47 prihlasovateľov, ktorí zaregistrovali celkovo až 174 prác
Cieľom agentúry je rast na českom trhu, kde na jeseň otvorila pobočku, v budúcnosti nevylučuje ani expanziu do ďalších krajín
Víťaza vyberala v trendi, ktorý spustila ešte vlani v septembri
Výsledky organizátori vyhlásia 23. januára vo Vodárenskom múzeu v Bratislave
Svoje aktivity u nás bude česká agentúra koordinovať z Prahy
S návrhom prichádza do legislatívneho procesu koalícia
Boj o klientov dostáva nový rozmer, noví hráči ponúkajú výhodnejšie ceny
Vyberať ich budú v otvorenom tendri, vylepšiť majú imidž v USA, Kanade a EÚ
Nemýľte si reklamu a žurnalistiku, reagujte rýchlo a potlačte vlastné ego
Slovenské PR agentúry vlani zarobili o 18 percent viac
Ak sa komunikační špecialisti sťažujú na nezmyselnú požiadavky klientov, majú pravdu, ale pravidlá musia vymedziť oni sami
PR agentúry používajú pri krízovom PR aj výpalníctvo, uplácanie a hru na mŕtveho chrobáka. Krátkodobé „vyriešenie“ problému má potom dlhodobý negatívny efekt
Poľnohospodárom za osievanie betónu nikto nezaplatí, PR agentúram niekedy áno
Nový seriál PRepelent alebo ako sa zbaviť otravného PR | Tentoraz o uctievaní photoshopu
Ak bude výpadok dlhodobý, mohol by paralyzovať rozhodovaciu činnosť mesta
Medzi Kongresom a Sillicon Valley doteraz vládla ostražitosť. Teraz majú spolupracovať
Kvalifikovaní ľudia sa sťahujú do komerčnej sféry alebo nemocničných lekární
Čína sa vyrovnáva s pomalým rastom domácej ekonomiky