Martin Heržo: Je to hlboko v nás. Žijeme v Rakúsko-Uhorsku, my špeciálne v Uhorsku
Predpovedať budúcu distribúciu mediálnych obsahov je obtiažne
Predpovedať budúcu distribúciu mediálnych obsahov je obtiažne
Väčšina respondentov nepovažuje spoluprácu s influencermi za vhodný marketingový krok v ich podnikaní
Pre firmy je dôležitý najmä prienik hodnôt s influencerom. Zaujíma ich však aj zásah, angažovanosť či kvalita obsahu
Spotify dosiahla rekordný hrubý zisk v prvom štvrťroku, prekračujúci jednu miliardu eur, vďaka úsporám na marketingu a podpore podcastov
Influenceri nevedia zhodnotiť, ako veľmi sú uveriteľní. Tieto dáta ich často nezaujímajú, no dostať sa k nim dá
Ak značka vybočí z neutrálnych tém do názorovo vyhranených, časť cieľovej skupiny to pritiahne a časť odradí. Na Slovensku sa už niečo podobne udialo a firme stúpli predaje
Akvizícia by rozšírila ponuku Googlu na rýchlo rastúcom trhu softvéru na riadenie vzťahov so zákazníkmi a umožnila by mu získať širšiu základňu podnikových klientov
Poľská Biedronka čelila už niekoľkokrát prešetrovaniu zo strany protimonopolných úradov. Nevyhli sa jej ani miliónové pokuty
Postavenie výrobcov sa chystá zmeniť európska legislatíva. Pridáva povinnosti a hrozí pokutami
Prihlášky sa podávajú iba online na www.prokop.online a pre ich úspech je dôležité nielen dôkladné vyplnenie stručného štruktúrovaného formulára
Ekonomika sa spomaľuje, no osekanie marketingu nie je rastová stratégia
Masívne investície čínskeho obchodu do marketingu zvyšujú ceny za reklamný priestor pre ostatných. Niektoré e-shopy majú s čínskou firmou aj iné problémy
Udeľovanie ocenení Bronzového, Strieborného a Zlatého PIE bude tento rok bez obmedzení
Informácie o spotrebiteľoch už firmy tak ľahko nezískajú. Webové prehliadače rušia cookies tretích strán
Virtuálni ľudia našli svoje uplatnenie aj v kamenných obchodoch. V budúcnosti môžu byť ľuďom k dispozícii nepretržite na rôznych pozíciách
Legislatíva definuje aj kritickú nedostupnosť zdravotnej starostlivosti, počas ktorej sú lekári povinní pracovať
Káva je jednou z najobchodovanejších komodít na svete a často sa považuje za druhú najobchodovanejšiu komoditu podľa objemu po rope
Zákazníci oceňujú ušetrený čas a menej starostí pri zásobovaní prevádzok a obchodov
Ministerka Denisa Saková poukázala, že vďaka rozhodnutiu zostanú ceny v regióne stabilné