Nápady spoza hraníc: kľúčom je kvalitný produkt
Hoci počet domácich franchisingových konceptov narastá, stále výrazne prevažujú tie zahraničné. Dôležitejšie ako ich pôvod je to, aký majú potenciál
Hoci počet domácich franchisingových konceptov narastá, stále výrazne prevažujú tie zahraničné. Dôležitejšie ako ich pôvod je to, aký majú potenciál
Čím viac sú vo franchisingu zastúpené domáce značky, tým viac sa trh považuje za vyspelý
Prevádzkovať reštaurácie chcú najmä vysokí exmanažéri z korporácií, hovorí Radim Foltýn
Fastfood mení stratégiu biznisu na Slovensku, posilňuje franchising a hľadá podnikateľov, ktorí otvoria nové reštaurácie
Domáca gastroskupina plánuje potiahnuť sieť pivární aj do menších slovenských miest
Reštrukturalizáciu čínskej divízie plánuje aj konkurenčná spoločnosť Yum Brands, ktorá vlastní napríklad reštaurácie KFC
Pôvodné slovenské koncepty ťahajú pod Tatrami za kratší koniec, vo vyspelých ekonomikách to býva opačne
Bershire Hathaway by mal byť pojmom aj medzi spotrebiteľmi, značku môžu používať realitky či dodávatelia energií
Na Slovensku majú stále prevahu zahraničné franšízové koncepty. Kúpiť licenciu je jednoduchšie, než vytvoriť nový koncept
Medzinárodná ratingová agentúra Fitch znížila výhľad Rakúska zo stabilného na negatívny, čo zdôrazňuje obavy z politickej neistoty a ekonomických výziev krajiny
Čínski politici sú pod čoraz väčším tlakom. Doterajšie skúsenosti ukazujú, že ignorovanie pesimizmu v podnikateľskom a spotrebiteľskom prostredí môže viesť k hlbšej ekonomickej stagnácii
Peter Visolajský nemá rád súkromné vlastníctvo
Trh s nealkoholickými nápojmi zažíva rýchly rast, no jeho expanzia čelí chuťovým nedostatkom, vysokým cenám a spoločenským predsudkom