V siedmom nebi si v novom nasadení poradilo s Búrlivým vínom
V 12+ mal o niečo viac divákov seriál Markízy
V 12+ mal o niečo viac divákov seriál Markízy
Zábavno-súťažná šou Jednotka aktualizovala sezónne maximum, znova viedla aj u mladých
Milujem Slovensko dosiahlo sezónne maximum, opäť bolo trhovou jednotkou
Menej divákov mal aj komediálny seriál Dvojičky
V siedmom nebi naďalej dominuje v širšej cieľovke 12+, Farmu v piatok preskočilo varenie s mamami
Dvojičkám sa darilo aj v skoršom čase, v sobotu prekonali farmársky Duel
Joj mala navrch aj v sobotnom prime-time, piatok ovládla Farma na Markíze
Komediálny seriál vytiahol komerčný líder proti Česko Slovensko má talent, bol najsledovanejším programom dňa
V sobotu bol najsledovanejším programom dňa futbal, v piatok Farma
Joj zopakovala výrazné víťazstvo v prime-time, hoci počet divákov ČSMT sa zredukoval
Joj s licencovanou súťažou atakovala 40-percentný share, zdolala druhý diel Dědictví na Markíze
Reality šou bola v 12 - 54 druhým najsledovanejším programom dňa, štartovala ale slabšie ako vlani
Pokračovanie kultovej komédie nasadí líder operatívne 1. septembra namiesto Búrlivého vína
Oba formáty odštartujú ešte v auguste
Reality šou bude pokračovať na jeseň, televízia nasadzuje castingovú výzvu
Trh s nealkoholickými nápojmi zažíva rýchly rast, no jeho expanzia čelí chuťovým nedostatkom, vysokým cenám a spoločenským predsudkom
Štyridsaťjedenročný Japonec ponúka riešenie na jednu z pandémií 21. storočia. Ročne eviduje približne tisíc žiadostí
AI minulý rok vyčerpala ľudské poznatky, z ktorých sa učila
Energetický sektor poskytuje Moskve najväčší zdroj financovania vojny proti Ukrajine