V Žarnovici pripravujú výstavbu nového obchodného centra
Nákupné plochy majú byť súčasťou prestavby areálu Pozana
Nákupné plochy majú byť súčasťou prestavby areálu Pozana
Rada pre reklamu sa opäť zaoberala vzájomným doťahovaním v komunikácii reťazcov
Kampaň „Farmári – V čerstvosti sa vyznáme“ pripravila agentúra Mark4
Obchodné reťazce sa v kampaniach vymedzili voči sebe a boj o zákazníka naďalej stupňujú
Reťazce sa v kampaniach opäť doťahujú o tom, kto má výhodnejšiu ponuku pre zákazníkov
Spor reťazca s vedením Trnavy sa vyostril, strany sa nedokázali zatiaľ dohodnúť a vec je na súde
Obchodná sieť vyradí kontroverzný magazín z ponuky v priebehu niekoľkých dní
Spoluprácu s PRime time po dvoch rokoch nahradí agentúra Dynamic Relations 2000
Reťazec najskôr obhajoval slobodu slova a prejavu, teraz komunikáciu upravil
Časopis mala na svojich pultoch od roku 2014
Sťažnosti smerovali aj na Telekom či O2, Rada pre reklamu ich komunikáciu odobrila
Prestavanú plochu postupne zaberá päť predajní, medzi nimi Billa i Decathlon
Čistý zisk siete sa strojnásobil, po očistení o mimoriadne operácie stúpol o osem percent
Reťazec rozšíril 17 rokov starú prevádzku a pomenoval ju Nový svet čerstvosti
Reťazec plánuje investovať tento rok do rekonštrukcie predajní vyše 13 miliónov eur
Komora dúfa, že legislatíva nikdy nebude použitá v praxi
Hlava štátu vyjadrila obavy, že európsky región v umelej inteligencii predbehne Ázia či USA
Policajný zbor bude disponovať aj novými civilnými vozidlami
Spoločnosť svojho času patrila k najväčším zamestnávateľom v textilnom priemysle