Modernizácia sa týka vozňov vyrobených v rokoch 1986 a 1987, pričom modernizované boli už v rokoch 2006 a 2007.

Majú v nich zvýšiť výkony klimatizácie, vymeniť nástupné a prechodové dvere, sedadlá i interiér. Zákazka pozostáva z modernizácie jedného vozňa a zároveň z opcie na ďalších najviac 49 vozňov.

Do tendra sa okrem ŽOS Trnava prihlásili aj česká spoločnosť Pars nova a ŽOS Vrútky. Kým víťaz získal v aukcii 90,7 boda, česká konkurencia len 84,38.

Za celkovú cenu ale získala viac bodov česká spoločnosť. ŽOS Trnava ponúkol odstránenie vady v rámci záručného servisu za šesť dní, Pars Nova za sedem dní. Obe firmy navrhli dodať prvý vozeň do 240 dní.

ŽOS Vrútky vylúčili pre nesplnenie podmienok ešte pred otváraním cenových ponúk.