Investičná skupina Natland, ktorá prednedávnom skonsolidovala svoje fashion aktivity pod jednu spoločnú entitu Digital People, teraz svoje módne obchody predáva. Ide o brandy Zoot, Different, Urban Store a Bibloo. Tie vo svojom portfóliu ponúkajú dokopy viac ako 300 značiek v 11 európskych krajinách. Kupujúcou spoločnosťou je Across e-commerce zo skupiny CS Apparel Group. Upozornil na to český ekonomický denník e15.cz s odvolaním sa na agentúru ČTK.

V utorok, 5. októbra začal český Úrad pre ochranu hospodárskej súťaže (ÚOHS) zjednodušené konanie, ktoré sa bude týkať pripravovaného spojenia Across e-commerce a Digital people.

Zoot
Neprehliadnite

Zoot naberá nový šat. Finančné problémy riešia spojením viacerých značiek

„Spoločnosť Across e-commerce, ktorá je súčasťou rovnakej podnikateľskej skupiny ako spoločnosť CS Apparel Group, má získať možnosť výlučne kontrolovať spoločnosť Digital People. K navrhovanému spojeniu dochádza v oblastiach veľkoobchodného a maloobchodného predaja odevov a obuvi,“ uviedol ÚOHS. Rozhodnutie bude vydané v priebehu 20 dní od začatia konania.

Fúzia účinná od 1. októbra

Cieľom fúzie pod hlavičkou spoločnosti Natland bolo okrem iného priniesť zjednodušenie v rámci účtovníctva a skladovania tovarov stoviek módnych značiek. Zákazníkovi by mal tento úkon priniesť lepší zážitok z nakupovania módy online v kombináciami v tradičnými Výdajňami radosti. „Nimi konkurencia nedisponuje,“ uviedol v polovici septembra Tomáš Raška, väčšinový vlastník skupiny Natland.

Nový majiteľ štyroch módnych značiek pod názvom Digital People zastupuje v Česku aj módnu značku Gap či americkú Under Armour.