Phil Hardy plánoval 15. januára letieť z anglického Manchesteru na medzinárodné letisko Johna F. Kennedyho v New Yorku lietadlom Airbus A330 spoločnosti Virgin Atlantic. Až na palube si všimol, že na paneli jedného z krídel chýbajú štyri upevňovacie skrutky. Hardy o tom okamžite informoval letušku, čo viedlo k zrušeniu letu iba pár minút pred plánovaným odletom.
Chýbajúce skrutky podľa zástupcu Virgin Atlantic neohrozili bezpečnosť letu. S jeho tvrdením súhlasí aj hlavný letecký inžinier pre krídla Airbus A330 Neil Firth. Skrutky chýbali na sekundárnom paneli používanom na zlepšenie aerodynamických vlastností lietadla, ktorý upevňuje až 119 skrutiek. „Štrukturálna integrita ani nosná schopnosť krídla neboli narušené,“ dodal pre Business Insider.
Zrušenie Hardyho letu nie je prvým problémom, ktorému už spoločnosť stihla tento rok čeliť. Dňa 7. januára musel Airbus A330 spoločnosti Virgin Atlantic núdzovo pristáť po tom, čo piloti v kokpite ucítili zápach dymu. Po bezpečnom pristátí dorazili na miesto hasiči, pričom aerolinka sa následne odvolala na „technické problémy“.