Lidl dosiahol na trhu v Spojenom kráľovstve rekordne vysoký podiel po tom, čo sa supermarketu podarilo pomocou zliav na pečivo zvýšiť úroveň predaja. Nemecký reťazec dosiahol počas 12 týždňov končiacich 12. mája podiel 8,1 percenta. Pred rokom to bolo iba 7,7 percenta. Podľa agentúry Bloomberg to vyplynulo z údajov publikovaných výskumnou firmou Kantar.
Chlieb, koláče a pečivo tvorili štvrtinu všetkých nákupov počas analyzovaného obdobia. Dôvodom sú sčasti aj zľavové kupóny, ktoré supermarket zákazníkom ponúkal prostredníctvom aplikácie Lidl Plus. Vďaka nim stúpol objem predajov pečiva v obchodoch o vyše 40 percent.
Analýza odhalila, že stratégia zameraná na ceny dokáže do obchodov prilákať nakupujúcich aj počas krízy životných nákladov, ktorá je už na ústupe.