Americký mediálny koncern Warner Bros. Discovery (WBD) zaznamenal v prvom kvartáli zmiešané výsledky. Jeho streamingová divízia sa síce dostala prvýkrát do zisku, ale celková strata bola podstatne vyššia, než sa očakávalo.
Koncern zaznamenal za tri mesiace od januára do marca čistú stratu 1,07 miliardy dolárov po strate 299 miliónov dolárov v rovnakom období pred rokom (na proforma kombinovanej báze). Strata na akciu dosiahla 44 centov, pričom analytici počítali so stratou len 5 centov. Strata v poslednom kvartáli 2022 predstavovala 2,1 miliardy dolárov a v treťom štvrťroku 2,3 miliardy dolárov.
Tržby dosiahli 10,7 miliardy dolárov, čo bolo v súlade s prognózami analytikov. DTC segment (Direct-to-Consumer, ktorý zahŕňa napríklad HBO a Discovery+) zvýšila počet predplatiteľov o 1,6 milióna na 97,6 milióna, pričom analytici prognózovali len rast 911-tisíc predplatiteľov. Segment prekvapivo zaznamenal zisk 50 miliónov dolárov, čo v medziročnom porovnaní znamená zlepšenie o 704 miliónov dolárov.
Free cash flow bol v uplynulom kvartáli negatívny (-930 miliónov dolárov). Dôvodom boli splátky úrokov a platby za práva na športové prenosy.
Akcie WBD v predburzovom obchodovaní padli o viac než percent.