Spoločnosť 365.bank dosiahla v minulom roku zisk 93,2 milióna eur. Rok predtým to bolo 58,3 milióna eur. Pod nárast ziskovosti sa podľa vyjadrení spoločnosti podpísali pozitívne obchodné výsledky v retailovej oblasti, ale aj pozitívny vývoj opravných položiek pri zachovanom pomere krytia zlyhaných úverov opravnými položkami nad priemerom trhu. Do hospodárskeho výsledku sa premietol aj predaj dcérskej spoločnosti 365.life.
„Napriek viacerým geopolitickým a ekonomickým výzvam môžem označiť uplynulý rok za jeden z najúspešnejších v histórií banky,“ uvádza generálny riaditeľ 365.bank Andrej Zaťko. Banka bola aktívna najmä v oblasti poskytovania úverov. Portfólio retailových úverov vzrástlo o 18 percent. Objem vkladov retailových klientov banka udržala na úrovni 3,2 mld. eur. S cieľom posilňovať svoju pozíciu plnoformátovej retailovej banky pristúpila k výraznej redukcii korporátneho portfólia v prospech retailového segmentu.
Spoločnosť 365.bank vstúpila do ostrej prevádzky v druhej polovici novembra 2018 ako digitálna banka. Pôvodne fungovala ako odštepný závod Poštovej banky, ktorá na slovenskom trhu funguje od roku 1993. No v roku 2021 prešli 365.bank a Poštová banka strategickou transformáciou, v rámci ktorej si obe banky vymenili svoje doterajšie pozície a hlavnou značkou v rámci bankovej skupiny sa stala 365.bank.