Zlepšiť chuť svojich produktov má nová receptúra burgerov ponúkaných spoločnosťou McDonald's v USA. Nie sú to veľké zmeny, skôr drobné vylepšenia. Syr má byť mazľavejší, žemle mäkšie, omáčky má byť viac a cibuľu majú pridávať priamo na grile. „Odteraz ešte chutnejšie, šťavnatejšie a neodolateľnejšie,“ láka zákazníkov aj nový slogan v Českej republike, píše idnes.cz.
Podľa šéfkuchára Chada Schafera drobné zmeny, ako napríklad úprava postupu na získanie teplejšieho a mäkšieho syra, vedú k veľkému rozdielu a hamburgery sú chutnejšie ako kedykoľvek predtým.
Vylepšenie sa týka hovädzích burgerov Big Mac, McDouble, Cheeseburger alebo klasický Hamburger. Najprv ich uviedli na medzinárodných trhoch, budúci rok budú k dispozícii aj v USA.
Generálny riaditeľ spoločnosti McDonald's Chris Kempczinski počas januárového rozhovoru s analytikmi povedal, že vďaka vylepšeniam získavajú podiel na trhu s kuracím aj hovädzím mäsom. Tvrdí, že v prostredí, kde zákazníci hľadajú jednoduché a známe veci, neboli základné položky menu nikdy také dôležité.
V predajniach otvorených v USA aspoň 13 mesiacov vyskočili tržby vo štvrtom štvrťroku 2022 o 5,9 percenta, za celý rok o 10,3 percenta.